Datasta Kasvua -valmennuksen webinaari 16.9.2022:
Digitaalinen asiakaspolku ja asiakaskokemuksen johtaminen
Tule mukaan matkailu- ja ravintola-alan Datasta kasvua asiantuntijawebinaariin ja valmennukseen, jossa datasi valjastetaan palvelemaan liiketoimintasi kehittämistä.
Datasta kasvua valmennuksen webinaareissa matkailualan ja datatalouden asiatuntijat opastavat matkalla datapohjaiseen liiketoimintaan ja arvontuottoon.
Webinaarisarjan tässä osassa kerrotaan digitaalisesta asiakaspolusta ja asiakaskokemuksen johtamisesta.
Asiakaskokemus ja digitaalinen asiakaskokemus
- Asiakaskokemus, mistä se verkossa syntyy?
- Ostajapersoonat, ostajien asettamat vaatimukset verkossa myytäville tuotteille ja palveluille
- Asiakaskäyttäytymisen muutos tietoinen ostaja
Asiakaspolun asiakaskokemuksen johtaminen
- Asiakaspolun vaiheet haaveilusta suositteluun
- Asiakaspolun kuvaaminen ja kosketuspisteet
Kirsi Mikkola, Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy
Webinaari sisältää asiantuntija-alustuksen, 45 min ja aikaa kysymyksille ja keskustelulle. Tämän jälkeen on mahdollisuus osallistua päivän teemaan liittyvään työpajaan. Webinaareille työpajoineen on varattu yhteensä kaksi tuntia.
Työpajan teemana on asiakaspersoonien ja -polkujen ideointi.
Lue lisää Datasta kasvua -valmennuksesta täältä