DigiTähti-valmennuksilla edistetään matkailu- ja ravintola-alan digitalisaatiota ja vahvistetaan digiosaamista. Valmennuksilla tarjotaan alan yrityksille keinoja liiketoiminnan elvyttämiseen koronakriisin aikana ja varsinkin sen jälkeen.
DigiTähti-webinaari 2.10.2020:
Asiakaskyselyä ja analyysiä - yritysten digitaalisten nykyvalmiuksien selvittäminen
Digitaalisuus itsessään ei luo liiketoimintaa, jos yritys ei ymmärrä omia liiketoimintaprosessejaan riittävästi. Digitaalisuuden hyödyntäminen edellyttää yrityksen toiminta-ajatuksen sekä asiakastarpeiden jatkuvaa analyysiä.
Kyselyillä saatujen aineistojen tiedot ja tulokset tulee aina tulkita toimialakohtaisen osaamisen pohjalta niiden pohjalta tehtävät toimenpiteet liiketoiminnan realiteettien kautta.
DigiTähti-webinaarissa käydään läpi kyselyjen tekemistä ja kyselyjen laatimisen sudenkuoppia sekä perusasioita vastausten analyysistä.
Lähetetyn kyselyn avulla pyrimme selvittämään osallistuvien yritysten digivalmiudet ja havainnollistamaan asiaa. Samalla pyrimme muodostamaan DigiTähti-webinaareista ja sisällöistä sellaisia, jotka mahdollisimman hyvin kohdentuvat saatujen vastausten mukaisesti. Kysely on lyhyt ja helppo täyttää.
Vastausaineistot käsitellään aina luottamuksellisesti, eikä yksittäisiä vastauksia voi tunnistaa esiteltävästä materiaalista!
Jos et päässsyt mukaan edellisiin webinaareihin (tai vaikka pääsitkin), voit katsoa tallenteet aiemmista webinaareista täältä!
Heikki Laaksamo, digiverkottaja
TIEKE, Tietoyhteiskunnan kehittämiskeskus ry
Saat webinaarin linkin ilmoittautumisvahvistuksessa!